Nordthy & bilder på mammas stall

YES i morgon bär det av till Nordthy för en ridlektion igen. jag ska rida Mr. Bean igen (tror jag ska fortsätta rida han tills vidare) det ska bli roligt som fan, ska träna galoppfattnign med han i morgon, då vi sist inte kunna komma överens om vad en galoppfattning var utan det blev skentrav. men men han ska ju som sagt vara ganska rå.

hoppas bara det går lika fint i morgon som förra veckan. fick jätte fina kommentarer om hur jag red han :) gjorde mig så jävla glad :)

Jag tänkte visa er bilder från stallet hemma hos min mamma i sverige. ett ställer jag saknar. bilderna är tagna ett bra tag sen och det va ganska stökigt överallt :P

"Stora" stallet med 3 boxar, foderkammare & sadelkammare



"stora" stallet, vänster om ingången, mot foder/sadelkammaren



Foderkammaren



Foderkammaren



Sadelkammaren
(ursäkta röran, mamma har en vana till att samla på täcken av alla dess slag haha)



Ute stallet med 3 boxar och jordgolv & mattor (typ halvfärdigt :P)
även här vi har hö & halm




Och ridbanan när man tittar ut ur utestallet :)



Jag älskar att vara hos mamma, och hoppas kunna ta någon mysig tur på någon av hästarna när jag & sambon åker dit i vinter.
Kommentarer
Postat av: E'a

Härligt!

2010-09-08 @ 10:30:11
URL: http://andrevstam.blogg.se/
Postat av: sandra

sjukt fin blogg :)

2010-09-08 @ 10:38:03
URL: http://sevii.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback