Kattungarnas Vikt

Vi fick låna en digit våg av svärmor ikväll som kan visa ganska så exakt. jag hittade denna guide viktabellen på en sida om att få kattungar. och det fick mig attbli orolig.

(klicka på bilden ovan för att kolla till tabellens källa)

 

och här är min egna som jag ska fylla på ju mer dagarna går.

blåa är våra hanar, och rosa är ganska uppenbart våra honor.

iaf vad vi kan se på könen just nu. men alla tricolor är ganska säkert honor, har för mig att tricolor hanar inte finns. men jag kan ha helt fel.

Hur som heslt är deras vikt en stor oro för mig. visst kan det variera från katt till katt men denna guild va mest som en guiod för en "normal kull" och mina småttingar är kvar på födelsevikten efter 5 dagar.

så jag ska stödmata ikväll här nu för Siska bara går iväg hela tiden.

 

viktabbellen kommer att uppdageras i morgon och sen uppdateras mer och mer.

 

Nu ska jag gå och sterilisera nappflaskan och koka upp vatten till mjölkersättning.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback