Migrän, ett jävligt avslut på kvällen

Sitter här och lipar av att jag har migrän, gör så ont att tårarna seriöst rinner ner för kindenra. och jag kan inte hitta mina Pinex heller. måste till apoteket och hämta ut mina piller jag fick av läkaren snart. detta driver mig till vansinne.

men men annars idag så har jag hittat ett jobb som jag MÅSTE söka, ska iväg till svärmor i mrogon hon ska få hjälpa mig att pilla ihop ett personligt brev på danska. oh jag ska sätta ihop ett danskt CV.

det är ett Städjobb 33 timmar i veckan mellan 12.00-18.30 vilket är väldigt bekväma arbetstider. det är att städa skollokaler på handelsksolan inne i stan. jag vill vill vill HA det jobbet så jävla mycket. skulle passa mig perfekt!

men nu ska jag sova bort min migrän så sorry om det vart mesgt tråkigt här idag.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback