Min nya lilla älskling

Idag började dagen bra älsklingen kom hem med en buket (halvvissna) rosor blev glad för han ens tänkte tanken (jag har iofs klagat på han att han aldrig är romantisk) ♥

sen så fick dagen en dyster vändning när 2 av våra kattungar dog efter att våran honkatt/mamma hadde lagt sig på dom så dom kvävts. R.I.P älsklingar.

sen när jag gråtit klart över detså tog älsklingen med mig till Fjerrtslev där vi köpte en begagnad crosstrainer!!
Min nya lilla älskling i tell ya. 15 förinställda program, magnetiskt motstånd & pulsmätare :) för en MYCKET billig peng :D

 

Dock har vi väldigt lågt till tak så jag har endast ca 1-2 cm till godo tills jag slåt huvet i taket :P haha för den är ganska stor :P hos oss får man tyvärr inte vara över 180 cm om man vill kunna stå raklång (ja vi bor i ett skit gammalt hus) ca 175 om du vill slippa ducka för takbalkarna :P haha jag har det gott här :P är bara 163cm :P går lätt under allt och jag NÅR allt på hyllorna hahaha :P

 

men men jag är glad igen. dom andra 4 kattungarna som fortfarande lever har gått upp jätte mycket i vikt idag. alla har gått up 12-14g vilket är mycket för innan hadde dom svårt att alla hitta en tutte att snutta på och en del gick ner i vikt och en del gick bara upp 1g / dag. så nu kan resten av ungarna ta igensig rejält. dom blev igår fredag 2 veckor gamla.

 

nu ska jag gå och hjälpa sambon städa lite, vi gör rent en massa efter vi möblerat om och donat överallt. men nu jävlar ska vikten ner. ska börja sakta med 15 minuter / dag i en vecka sen gå upp till 20 och sen till 30 minuter.

glad men endå ledsen. undelrig mix.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback