Ojdå

Har inte orkat blogga så mycket. I går vart ridningen inställd för våran instruktör Jan va hemma sjuk. dock fick jag veta det 2 meter utanför stallet xD dom hittade inte mitt mobilnummer :P
Även om jag besparade mig själv en timma av skumpande och bråkandes med Mr. Bean så är jag lite besviken att jag inte kudne rida i går. sambon hadde lovat att stanna och titta på mig denna gången. (han hatar att sitta i stallet osm ett fån) dessutom skulle svärmor och ev sambons lillasyster komma och kolla också. men men. det får bli nästa gång. Får se om vi kanske kan ha råd med 2 undervsningar i veckan efter jul & nyår. hoppas då kan jag vara kvar i denna LA-dressyrgruppen på onsdagar och kanske hoppa in på en hoppgrupp. men just nu har dom jätte dåligt med hästar.så får allt se.

Till Jul ska jag iaf hem till sverige och Skövde igen. och ska passa på att rida Error (han heter igentligen bara R .... ja ... R, holländare har dålig fantasi) ska se kanske kan vi få till det att vi kan åka till något ridhus. Ridbanan hemma lär väl vara helt insnöad lagom till jul så som vädret ser ut nu.

Lortgrisen R

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback