Stolt 6 barns mor

Åh jag kan inte slita mig från köket där vi har Siskas lilla låda ståendes. ny har kattungarna torkat och är helt slemfria och man kan börja se vad för färger dom verkligen har. gud va fina dom är. när dom börjar öppna ögonen ska jag ta bilder på dom en och en.

här är först en bild på hur det såg ut tidigare ikväll.. slemmigt och äckligt. men det är ju hela ljuva grejen med födsel. slem blod och moderkakor överallt. man kan här inte direkt se exakt vad för färg alla har. tror dessutominte att alla är med på bilden .. svårt att se i smeten.

 

här är en anna bild där jag satte ut nummer på alla kattungar och skrev lite hur dom just nu ser ut.

 


1: helt gul tigrerad

2: mycket mörk gul med vitt ansikte och bringa, ev helt vit mage också.

3: väldigt ljus gul tigrerad inga synliga vita tecken just nu.


4: sista fjanten ut. 3 färgad söt med gul nos.


5: sjukt snygg katt, 3 färgad med stora fält och helt vitt ansikte.

6: 3 färgad som liknar svärmors honkatt Mille väldigt mycket fast med vitt ansikte.

 

och så får man inte glömma bort en bild på den stolta 6 barns mamman

 


Kommentarer
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

Aww, jag vill bara åka till dig med en gång och titta på de små liven! Såå söta :)

2010-09-03 @ 23:28:50
URL: http://molkan.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback