Stolt över mig själv

Idag har vi vart på stranden med svärmor och smabons lillasyster och tagit en massa bilder. det va mysigt med en promenad. Sen lagade jag och sambon mat och satt i soffan och kollade lite tv.

sen blev jag jävligt stolt över mig själv för jag drog 25 minuter på crosstrainern!! mitt vecko schema är att börja smått med 15 minuter om dagen tills nästa helg för att komma igång lite och få lite bättre flås. efter det ska jag gå upp till 30 minuter om dagen. men idag kännde jag att jag gott kunne lara 25min och så blev det. efter det blev den minst en 20 minuter dusch! det va gott gott.

Nu ska jag göra lite té och kolla tv och hotta mig innan jag ska sova.

ps. har jag sagt att tea är den sötaste hunden någonsin?


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-20 @ 12:48:38
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback