Canvas marerial

Igår vad jag ute och fiotade hos min svärmor och då fick jag ett par riktigt snygga bilder som jag sedan provredigerat mig fram till olika effekter.. ... varför? Jo för jag vill ha fotokonst som jag själv tagit och göra stora framkallningar på eller till och med canvas och ha upp på väggarna.
En av mina favoriter som skulle passa till vårat vita & lila tema i sovrummet är denna.

 

Jag bara ÄLSKAR den. ser det framför mig hur denna skulle se ut i en snygg ram eller på canvas! UFF!

skulle ge hela sovrummet ett helt annat intryck. sån simpel bild och simpel redigering så voila så har man en snygg tavla. har massa bilder av samma motiv fast olika vinkar och skärpedjup. skulle vara skit snyggt att få ett par av samma tema och ha i tvrummet också. kanske ska jag ut i skogen och fota granat och träd.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback