Mysdag hos svärföräldrarna.

Har vart hos svärföräldrana idag på lite tea och mackor i solen. alla katterna va ute och lekte i trädgården och det va mysigt som bara den. Nu på kvällen har vi grillat och myst oss lite. fast det blev lite kyligt just när vi skulle äta. Men i min mening så var det verkligen värt det. Det var verkligen super mysigt.

Jag hadde med mig kameran och hela tjosan också . så nu har jag tagit över 100 bilder idag. på katter, planter osv osv. provade mitt "nya" objektiv mitt 50mm 1.8 sjukt jobbigt att fota katter som rör sig med manuell focus och ingen zoom. men vissa gånger satt dom spänt stilla och man fick en del bra och en del halvsuddiga. Trodde jag fått en snygg bild på deras snygga färgade hankatt Ludvig men när jag fick upp den i camera raw ser jag att den är LITE suddig som om jag just missade perfekta focusen. men det är smällar man får ta :P

Här nedan har ni en bild på  deras kattunge/ungkatt Garfield. sån underbar katt.



I morgon ska vi se på en lägenhet i Thisted och se om det kan vara något att ha eller ej. hoppas hoppas. (jag ska fan inte har förväntningar jag blir hela tiden ledsen när det inte vill sig)
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback