Älskade Wildfire

Igår fick jag nya mobilen ♥ En HTC Wildfire Med Telia Xpress vart det. känns underbart. att slippa stenålders mobilen och få något jag kan svåra över när jag inte förstår mig på menyerna.
Fram till 1 Mars så får man dessutom 5gb data varje månade i abonemanget ås ska surfa ihjäl mig tills dess. för sen har jag bara 100mb i månaden.
Men vad glad jag är. Har lagt in alla mina 8 nummer jag har till folk. varav 4st är till sambon, mamma, pappa & lillebror. HA! ingen vill smsa eller ancka med mig när jag bor i danmark. Då vart man en för dyr kompis tydligen.


Har suttit på Android marcet och hittat lite gratisspel och andra gratisappar så som facebook, twitter, aftonbladet osv osv osv.

Vill man se mina snapshots som tas när jag är ute och springer eller bara ligger i soffan. så kommer det framöver att finnas massor med bilder på


Min Bilddagboken

Och vill man se vad jag gör så kan man hänga med på min Twitter

Kommer vara ruskigt aktiv på bilddagboken & twitter nu när jag lätt kan ta snapshot & ladda upp eller uppdatera min facebook on the go.
Synd det inte finns en blogg.se app pallar inte ligga in via webben på mobilen för att blogga. så är du nyfiken så hoppa till bdb eller twitter.

Nu ska jag gotta mig i soffan efter en lång dag i skolan, nästa vecka har vi lov, en hel vecka att slippa vakna kl 06.00. UNDERBART.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback