Finmiddag ikväll

Oh ja ikväll är jag och älsklingen bjudna till Jake & Tine på middag, vi kommer vara runt 12 personer.
Jag & sonni var hos Rasmus & Marianne igårkväll och gjorde två st stora cheesecakes till efterätt. Tror Mikkel skulle ha med sig förätt & sen tror jag Jake & Tine har ändrat menyn ca 7000ggr så det blir nog en suprice vad vi går till huvudrätt.

Jag ska bara ta en dusch och sen ska jag göra jordgubbsåsen till cheesecaken så ska vi åka runt 17.30 tror jag så vi är hos dom kl 18.00.

Jag kommer missa Melodifestivalen ikväll dock. men va inne på svt play och lyssna på bidragen ... alla är pissdåliga allihopa så jag tror inte jag missar något. Inga av dom bidragen kan mäta sig med Swingfly i mitt tycke :P haha.

Dags att börja med förberedelserna. Ska bara ringa mamma lite snabbt.

Här en bild på Buddy. min lilla vän i Italien förra våren.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur är det att bo i Danmark? :)

2011-02-13 @ 12:25:18
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: Cassandra Boman

Fina bilder :)

2011-02-13 @ 17:16:46
URL: http://caassandraboman.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback