Glass i stora lass

Älskar verkligen denna glassen. sådär äckligt god.

vaniljglass med sega bitar med brownies i. mmmmmm yum ♥

Ligger fortfarande i soffan och väntar på bättre dagar. är lite trött men inte trött nog för att kunna somna.

Ligger och surfar runt på h&m's danska hemsida och kollar vad som är nytt. massa snyggt dock inte på blimpen Anna  HÖ HÖ HÖ HÖ!!!

Ska se om jag kan hitta några leggings och kanske någon snygg tunika eller något. sen ska jag ev. in på føtex och se om jag hittar några klackar. dom har snygga skor för under 100 svenska kr. ett alernativ till oss fattiglappar. Føtex är lite som ICA Maxi har allt från smink, hårvård, kläder till elektronik och mat. Billigt och duger till mig.

Vi Bokade också igår in resan till sverige för oss 8 personer som ska åka dit.

I Augusto (säger inte mer) så kommer vi vara i älskade Skövde i en vecka och hälsa på älskade mamma och lillebror & självklart mormor som faktiskt fyller 80 år i sommar.

Vi kommer ha med oss en massa presenter som skulle vara julklappar som nu blir mer som födelsedagspresenter. Lillebror fyller också 24år när vi ska dit.

Kommer vara trevligt sambons stora familj får träffa min lilla familj. Sambon har dessutom LOVAT mig att han ska ut och rida en tur ner för grusvägen (beror på om mamma har ridit in Rocky ännu eller om den enda ridbara häst fortfarande bara är Error) Vi får se hur det går :) Det blir en massa grilla och sommar chill. Lovat Ida att vi ska hänga lite också ju, det kan man ju inte bara skippa. Så det blir att dra med henne utanför Tibro-bubblan och ut på äventyr :P

 

Nu ska jag nog tillbaka i mina drömmars värld och se om det har börjat något trevligt på tv ännu.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback