Hallo fab kitteh

Sitter och väntar in att klockan ska bli 14.30 så jag kan få tandläkar-besöket över med.

Igår när jag satt och väntade på bussen hem så såg jag massor som hadde sneakers som liknade den modell som mina stallsneakers är av. Så nu har jag tagit fram mina nygga stallsneakers från börjes och ska göra dom lite lösare i snörningen så ska jag använda dom till vardags. kanske sätta i ett par mer diskreta skosnören är skrik-rosa.
dom är sjukt bekväma och ganska vardags stylade till looken. like like.

Annars så har jag kommit igång med deviantART igen tänkte jag skulle börja fota lite mer nu när solken tittar fram mer ute. vem orkar seriöst springa runt ute i snöstorm och drivsnö med kameran i högsta hugg. jag är för frusen för attvara fotograf dessa månader. men här är snön borta för nu solen tittar fram. dock ska det bli snö i hela nästa vecka igen ... SUCK!

Nu ska jag förbereda mig för smärta och andra splatter-hemskheter.
Dags att tänka som Hello Kitty




Kommentarer
Postat av: Jenny

va söt lilla kitty är...

2011-02-14 @ 22:13:49
URL: http://jennysmodemix.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback