Tacoafton & Semesterplaner!

Idag har jag suttit och surfat runt efter stugor & hus att hyra / vecka i sommar till mina svärföräldrar och hela sambons familj. för i slutat av sommaren ska vi allihopa semestra i Skövde och hälsa på min familj.

Jag & sambon hoppas kunna stanna & bo hos pappa men vi vet inte hur han bor just nu. om han har flyttat eller ej.
Vi få säkert bo hos mamma men hennes ena hund Milton äter allt så vi kommer nog inte ha en hel luftmadrass länge.
Och tvivlar på att lillebror Mikael ger upp sitt ungkarlsrum i första hand.

Men ack vad vi ska ha roligt med en massa chill, bada på skövde arena (inte har där sen det byggdes nytt), grilla massa god mat, visa runt dom i mina hemtrakter, hälsa på mamma & brorsan och alla hundar, katter & hästar.
Jag hoppas kunna rida lite när jag äntligen har hästar runt mig. Finns inget bättre än att ta en mysig tur på hästryggen i sommarkvälls-solen i den total tystnad som mammas hus på landet erbjuder.

JAG LÄNGTAR!
Utsike från mammas veranda mot utehuset & Staller, hästhagen & ridbanan



Ignorera min snygga skärning på bilden. tagen som panorama i mobilen. inte lättaste!



Nu ska vi snart städa klart lägenheten & sen blir det taco taco taco!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback