Tand-jäveln ska UT!

ÅH jag vart så glad i skolan idag. hadde Miljö & första hjälpen hela jävla dagen fram till kl 15.00 idag.
mitt under dagen fick jag ta 2 brudtabletter med pinex och hoppas tandvärken skulle försvinna.
Men IKKE, tror jag börjar bli immun mot smärtstillande som alvedon. hjälper bara mot mild huvudvärk nu för tiden.


Men men till saken... älsklingen skickade ett sms till mig... "du ska till tandläkaren i morogn 14.30, 500dkk för att dra ut tand och röntgen" YEY jag vart skit glad.


Tandjäveln åker ut i morgon.... hoppas jag. kan vara så ille att mina visdomständer måste opereras ut.


Jag står verkligen inte ut med smärtan längre som ni kanske sett mig skriva innan.
får kosta vad det kostar. och tar med mig mp3spelare och mitt bästa mod för att inte svimma av skräck. eller ja kanske skulle svimma så vaknar man så är allt färdigt.
JA TACK!

Ne nu ska jag kolla lite tv sen ska jag bädda ner mig och sova :)
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback