Är det redan 2011?


Jag vet jag har vart helkt borta sen nyår. har vart lamslagen va trötthet och har knappast suttit vid datorn. ibland önskar jag att jag hadde en laptop. eller iaf en liten bloggdator att ha i soffan.
Kanske får spara till en om jag får dansk inkomst. kostar ju bara runt 2000 danska kr ska inte vara så svårt att spara till.

Hoppas ni få followers jag har kan stå ut med min ändlösa blogguppehåll. men när jag har orken tillbaka i kroppen så har jag en massa nyårbilder och filmer att visa samt massa bilder på katten också haha SPÄNNANDE! oh ja .. det va ironi btw.

Har lovat lillebror att göra deras omslag till deras skiva. får se hur det går. tror jag måste ut och fotografera något depprimerande och dystert för att det ska passa.

Jag hoppas kunna komma tillbaka på fötter snart. har bara inte orken i kroppen att sitta i denna obekväma stol hela tiden :P
jag vill ha en mini-laptop!!!

Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; hihi jaha, vad kul! :') men då lägger jag till dig också för jag gillar verkligen din blogg, hihi :)

2011-01-08 @ 11:19:50
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback