Bilder och mer bilder

Jag satt på min bilddagbok och fann en massa gammla bilder som jag postade på min gamla blogg missliq.blogg.se som jag tyvärr inte använder längre sen jag flyttade till denna. (fråga mig inte varför? -.-)
Men men iaf så kommer det att komma upp lite mer bilder från 2010 som jag tagit med tiden som gått min första tod med min nikon.

så ni inte undrar varför det är en annan adress på min namnstämpel.

Jag vill dela med mig av en bild på ljus. som jag tog en mörk kväll när vi vart på Ikea hela dagen och var på väg hem. satt och lekte med slutartiden och satte kameran på instrumentpanelen och väntade. blev en hel del snyggt :P

Kommentarer
Postat av: MENIVER - A walk to remember

Härlig blogg :)

Kram

2011-01-16 @ 13:12:48
URL: http://meniver.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback