Blir så jävla frustrerad

Sitter nyss hemkommer från brugsen, (danska ica) vi köte nyss lite middga till ikväll.
hämtade in posten samtidigt och hadde fått listan över mina skulder hos inkasso.
Mina personliga papper med alla jävla info om mig som dom har typ. det kom i ett kuvert utan avsändar adress eller något helt blankt jävla kuvert. men fel adress.

sist jag ringde in i förra veckan så bad jag kärringen i telefonen att byta min adress då vi nyss flyttat.
jag stavade ut det tydligt i telefonen typ som T som i TURE &  O som i OLOF
endå lyckades dom inte ens gå gatan rättstavad och sen så fick som staden/byn jag bo i FRØSTRUP fick hon det till STRÖSTERUP trotts att jag stava ut det F R danskt Ö osv osv osv.

tror nog fan brevbäraren garvat i morses när posten kom. sånt banalt misstag.

Nu ska jag varva ner och faktskt bjuda på en bild.
En gamal bild på MIG tro det eller ej. från 2001 när jag va smal och vägde 59 kilo och hadde rosa hår.
dit ska jag igen är det tänkt minus det rosa håret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va inte den bilden från tiden jag träffade dig?

Fin bild!

2011-01-12 @ 17:43:31
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback