Busted!

Se vad jag fann mig själv att göra


Jag Idlar!

Jag har saknat WoW en jävla massa. att få spela rogue igen, åh denna glädje.
Men glädjen Varade inte länge, har vart online i 5 minuter och är redan trött på att spela på Daggerspine som jag spelar på nu. Sambon spelar just nu Alliance på Aerie peak ... igen. och där har jag bara min tråkiga DK och några lowbie alts.

Jävla dilemma man har jämt. funderar starkt på att välja en normal server och stanna där. jag trivs fan inte att spela på pvp server för jag kan verkligen inte pvpa. och pallar inte bli gankad vart man än går.
MEN stort problem. har inte råd. så just nu är jag fast på daggerspine och idla i Orgrimmar.

Sen tänkte jag kanske kan jag spela lite League of legends igen. det har jag inte spelat på evigheter. men det pallar jag bara inte göra. det krävs för mycket av den fokus som inte existerar just nu.

Kanske ska jag bara nöja mig med Wii sports och bowla arslet va mig?
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback