Det är helt sjukt

Vilken smärta!
Tandverken blir fan bara väre och värre. jag är på gränsen till att ligga i soffan och gråta. jag tar pinex efter pinex (danska alvedon) och jag får snart inte ta flera detta dygn. jag ska prova och ta en varm ridkudde och lägga på kinden hjälper mig med min ond mage och annan värk, så skadar inte att prova.

Ligger och tittar på NCIS just nu. också jävla bra serie som sambon är helt tokig i.



Nu ska jag lägga mig i soffan igen och hoppas denna varma goa riskudden kommer hjälpa lite.
Vad annars ska jag göra :(  sorry för lite halvkass uppdatering idag, tandvärken vann!
Kommentarer
Postat av: Mandana Veysi

Ojoj vad jag tycker om headern!

2011-01-18 @ 22:20:27
URL: http://mandanaveysi.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback