En dag helt för mig själv

Idag är en sån där sitta hemma och mysa dag. Sambon är och umgås med en vän idag och efter det ska han sitta hos grannen och spela med datorn tills i morgon.
Så ikväll blir det nog lite fotban och nagel fix. jag har syndat. jag har slitit av mig mina naglar som vanligt så jag har stumpar igen dags att få lite färg på naglarna så man inte kan med att förstöra dom. haha

Sitter för övrigt och mår allmänt bra för en gångs skull. Hadde tänkt att jag skulle synda lite till senare ikväll ska köpa mig en hel påse chips eller något sliskigt. njuta av det goda lite på slutet av min ohälsosamma period, så dort jag får pengar från danmark (vilket jag verkligen verkligen hoppas) så ska jag till gymmet och crosstraine och skutta up och ner på steppmaskinen och gå ner i vikt. nu är jag trött på att vara mitt i mellan att vara fet och vara mullig. jag ska fan iaf ner till under 70 kilo även om der bara är 69.9kg NU JÄVLAR!

jag bjuder på en uppmuntrande liten "visa" som min älskade pappa bara älskar. får mig att sakna pappa Markku.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback