Ett tomt skal



Med denna bilden på min blogg kommer Ida & Jessica säkert döda mig nästa gång jag är i Tibro.
Jessica i blått Ida som står och dansar och jag som tar på mig skor.
Vi har vart på grillfest hos några bekanta och va apfulla och skulle gå hem.
Vänskap som jag verkligen saknar. Som vanligt ensamma nätter sitter jag och är depprimerad över att jag bott i Danmark i snart 2 år och fortfarande har jag inte hittat någon riktigt nära vän.
Jag är blyg som fan och kan inte snacka så bra danska, så dom som väl är runt mig förstår inte ett ord av vad jag säger då dom i stort sätt BARA snackar danska, så drar jag till med engelska står 75% av all som jävla frågetecken. Det börjar verkligen kännas att inte ha några som helst egna vänner.

Ingen att snacka med, Ingen att fönstershoppa med, ingen att ha myskväll med, ingen att gå ut med, ingen att ha roligt med. Ingen att prata med, Ingen!
Det är något av det jobbigaste just nu, Här har jag min älskade sambo min älskade Sonni, och hans vänner. Men det är inte samma sak att umgås med han och hans vänner jämt. det är ju inte MINA vänner. det är ju inte direkt några som skulle komma förbi för att umgås med mig. visst är dom helt underbara. men det är inte samma sak som att ha filmkväll, nattpromenader, eller rent slapperi med Ida som är min bästa vän (ja faktiskt bästa vän) hemma i sverige. Det var något av det jobbigaste jag gjort, det var att säga hejdå till Ida och berätta för henne att jag skulle flytta till danmark. Och ibland vill jag bara ta Sonni och packa våran lägenhet och flytta till sverige. men det är orättvist mot min sambo att ens tänka så. Men jag har ingen här. Var tvungen att ge upp min hund Mikkra för att flytta till danmark det va SKIT jobbigt. och här skaffade vi oss en ny hund som vi skulle ha tills hennes sista dag men som vi sedan fick finna nytt hem till också då djur inte är tillåtna i lägenheten vi va tvungna att flytta till nu. (vi ha katten här utan tillåtelse just nu)
Innan hadde jag hunden ...Tea. hon va min bästa vän. nu har jag Nikita ... katten som 50% av tiden hatar mig och attakerar folk hon inte gillar. jag saknar verkligen att ha hund. och att vara runt hästar. det är få saker som faktiskt får mig att skita i att jag inte funnit vänner ännu.
Djuren är min räddning men utan hund & häst som nu så är det ganska på gräsen till sammanbrott.

Oj nu blev det osammanhängande och depprimerande inlägg.
ÄSCH! det är min blogg.

Just nu sitter jag utan pengar och väntar på svar om jag får pengar från Thisted kommun eller inte. får jag det är det skit bra, jag kommer tillbaka till sprogcenter, träffa människor, börja slita på gymmet och bli fit till beach 2011 (humor) Men det kommer alltid vara tomt och ensamt och depprimerande utan Ida, hund & hästarna.

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskling <3 Jag saknar dig! Finns här för dig! <3

2011-01-18 @ 02:23:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback