Godnatt världen

Nu sitter jag i soffan med laptoppen i knät och chillar med katten. myskläder, mitt snygga hårband som jag insåg vart med på alla mina webcam bilder senaste dagarna.

Ska snart hoppa upp och göra en snabb kopp thé att gotta mig med innan jag ska sova.

Älsklingen ligger i sängen och tittar på NCIS innan han ska toksomna på direkten han ska upp till praktiken i morgon rnt 06.30 tiden så dags för han att sova.

I morgon ska jag ta en promenad vare sig det ösregnar eller inte. känner jag suttit inne och mått illa och vart deppig för länge, jag behöver lite frisk luft och motion.

Just nu sitter jag och tittar upp mot lilla fönstret i tvrummet och ser att det regnar ute så tror jag kommer se ut som en drönkt katt i morgon om jag tar en promenad.

Hoppasfå ett brev i brevlådan snart där det står att jag blivit accepterad till att få kontanthjälp

OJ nu började visst The Golden Globe live på E! kanske man ska titta på lite.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har precis flyttat tillbax dit för att jag spelade med där förut så jag blir nog kvar.. haha

2011-01-17 @ 07:51:45
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Kul att läsa om en svenska i Danmark :) Hoppas du får en fin dag :)

2011-01-17 @ 10:53:07
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

- Vilken härlig blogg!

Allt bra med dig idag ? :)

2011-01-17 @ 11:34:19
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback