Lasagne i stora lass

Just nu lagar sambon middag! O M G min man lagar mat.
Eller ja han blandar mat men det är tanken som räknas.
Han lagar oss lasagne idag, men nej inte hemmagjord utan den enkladre varianten från Knorr.



Jag är dessutom ledsen för att det inte är så många vardagsbilder just nu lilla kameran har jag inte orkat ladda batteriet till så svårt att ta snapshopts med den. och sen så har jag inte photoshop till mina RAW-filer från min Nikon. och jaa jag vet man kan fota jpg med den också men jag vill fortfarande ha chansen att redigera bilderna lite lätt och föra dom fina till bliggen. och sambon har inte hunnit installera pgotoshop ännu. hoppas att han kan göra det snart. jag saknar det.

så snart kommer alla snapshots tillbaka jag har redan lite Raw filer i min nikon jag har tagit som väntar på camera-raw :P så det kommer det kommer.

Nu ska jag fortsätta med mitt lapptäcke / lappfilt...Ja du hörde rätt. ska ta bild på det tills i morgon.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback