Min fina filt!

Eller ja vad som håller på och bli min fina filt!

Sånna här små färdig stickade lappar fick jag av svärmor i veckan. Och jag började direkt med att göra långa remsor av det.




Som jag sa så har jag knåpat ihop 8st av dessa till långa remsor.





Nu ska bara alla remsor sst ihop på längden. jag har här använt mig av vitt garn och vitknåltill att tta ihop alla dessa det tog mig 2 kvällar till lite serier på tv. MYS!



remsorna är lite olika långa pga att inte alla lappar är stickade av samma person eller är exakt lika stora.
Men det hadde jag tänkt fixa medans jag syr ihop dom på längden.
Kommer inte bli en perfekt filt men den kommer bli mysig och fin nog för mig!

(alla bilder är tagna i dåliga ljusförhållanden med kompaktkameran som sett sina bästa dagar)
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback