Min tid i Västervik

ÅH gud idag har jag vart nostalgisk. Suttit och tittat tillbaka på alla gammla bilder på min bilddagbok och har funnit allt från hästar till dåliga dagar.
Nu har jag funnit Mitt år jag bodde i Västervik!
Hålan gud glömde bort. eller ja det är vackert men fan va isolerad jag kännde mig där utan någora nära vänner förutom min roomie "Nisse" som jag bodde hos tillsammans med hans son.
Sov på soffan i ca ett år utan minsta inkomst. det va jobbigt år men jag trivdes i västervik vissa stunder. och vissa stunder önskade jag att jag bara kunde försvinna.

lite bilder från den tiden.

Jag så ut så här på den tiden!




JA jag va ett dreadigt drägg! Jag klippte av mig mina dreads och skaffa mig knallrött hår ett tag också



Men det va inte jämt jag va snyggast i världen. När jag vaknade så jag oftast ut så här (denna bjuder jag på)


Jag tänkte söka till folkhögskolan


Men det slutade med att jag hellre chillade på min favoritplats


Och här bodde jag



och sist och inte minst... så var jag ganska beroende av Jolt cola (detta är en vecka)
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback