OH HAI!



Jo jag lever. Har legat i soffan och tyckt synom mig själv hela dagen.
Har nyss lagat god middag till mig och älsklingen och jag ka snart flytta mitt feta arsle in till min stationära dator som sambon nu IGEN fixat åt mig.

Nu ska photoshop installeras oc WoW patchar just nu. sen ska det in en massa shortcts i firefox så jag hatar att minnas alla adresser till alla sidor :P MSN ska installeras också. Lovar att det kommer andra bilder än bara webcambilder på mig själv haha. tycler det är lite roligt att vara på bild för en gångs skul. min webcam är den enda cam som inte får mig att se ut som en fet padda.

Men men uppdaterar mer senare.
Kommentarer
Postat av: Jocke

Du blir bra på alla dina bilder, oavsett cam eller inte.. så det så =)

2011-01-15 @ 21:39:37
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback