Segaste dagarna någonsin

Har verkligen inte hänt något roligt att ens dela med mig om. Idag hadde jag så tråkigt att jag ställde mig och sminka mig... trotts att jag inte ens vart längre än till Brugsen idag och köpt mat. (det är bara runt hörnet föresten)
Känns så trist att sitta hemma och vänta på svar. jag vill veta nu.. nu nu NU om jag får pengar eller inte.

Jag vill börja kickstarta detta år någon gång. tillbaka till språkskolan och plugga danska så det glöder och börja slava på gymmet 3-4 dagar i veckan. det känns som det kommer hända lite mer i mitt liv. Komma utanför dörren och träffa människor. känner mig enormt isolerad att bara sitta inständ på våra hela enorma 31kvm och slo på tv eller sitta här och uppdatera om hur tråkiga dagar jag har.

Det är dessutom för halt ute för att ta en promenad och fotografera. har sån enorm "jag-vill-ut-och-fota-nu"-sjukan.
Men antingen öser regent ner eller så är det för halt eller så snöar det. könns lite "meh" då.

Och baka brlöd och kakor kan jag heller inte här hemma då jag inte har en ugn eller jo vi har en mini-ugn som är mindre än våran micro. 2 kakor åt gången :P
Jag vill till gymmet! jag vill fönstershoppa, jag vill ha ett busskort. jag vill komma ut och se saker... NU!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback