Battle of the immortals

Sjukt roligt spel, bara camer angle jag inte gillar så det är en helt fast en. hadde vart sjukt mycket bättre med fri rörlighet på kameran lite som i WoW. annars sjukt roligt och lätt mmorpg.

 

 

Jag spelar en klass som heter Heretic som är en mage/warlock/priest om man snackar i World of warcraft termer.

Jävligt roligt att spela med god range och life drain abilitys och heald så du kan go på i evigheter utan att man dör.

jag är lvl 29 nu och jag har inte dött en endå gång.

 

 

På bilden ovan kastar jag Exorcism och jag bara älksar grafiken på dina spells, det får det att bli lite mer umf i det hela sär man ser stora demoner osv som poppar ut ur ditt huvud och dödar allt omkring dig. ett stort plus för det.

 

 

Samma häller det när man lvlar upp eller när man fått quest complete. stora grafiska fyverkerier.

 

 

Bags, character & pet rutorna set ganska samma ut som WoW men det finns inte några talents (hilltills det finsn torts allt över 100lvls) och man lägger sitället poäng i spirit, streang och intellect osv osv. även för dina pets.

Alla klasser kan ha pets. det må vara gratis att spela och ladda hem osv. men det är som i Leauge of legends där man kan köpa riotpoints samma i BoI bara att här köper man Zen som man kan göra items och gear för. men du har också Stamps som du får när man dödar bossar i instance som du kan köpa basic gear för. och är man online med ön 2 timmar / dag får man an salary som jag inte funderat ut vad man använder till ännu.

 

 

Det jag gillar mest är nu hur man tar sig fram och hittar quest mobs ovs. Du klickar helt enkelt på namnet på mobsen i questen och så springer din gubbe dit automatiskt. men du kan även hitta själv och utforska mer genom att bara klicka sig dram. så som i leauge of legends... altså klick to move. ska du till en stad som just nu har jag portal til Atlantis som är den stora staden. men du kan också klicka i map på "To Atlantis" så springer du dit också. samma gäller om du ska hitta en NPC så som trade, trainers och gear vendors.. bara klicka i listan i map och luta dig tillbaka.

Om detta spelet låter intressant så är det bara klicka sig HIT.

Och vill du veta mer om allt i spelet och vilka klasser det finns och alla abilitys & skills spå klickar du dig HIT.

 

Här är en helt ok Gameplay video.

 

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; Vad roligt att höra :D

2011-05-15 @ 21:38:41
URL: http://sannasrum.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback