Sitter i skolan

Igen så har jag inte haft tid att blogga, har inte kænnt før det.
Sitter i skolan utand møjlighet før svenskt tangentbord. Jag ær i stortsætt redan klar med allt skolarbete før dagen. pinsmama ær att jag har lættare før vissa skoluppgifter æn resten av klassen och jag ær svensk och skriver trasig danska. PINSAMT!. jag och ett fåtal till i klassen som bryr sig om att ens delta i undervisningen resten vill hellre ha rast eller sitta på facebook istællet før att gøra som mig.. gøra det vi ska och bli klar 1½ timma innan vi slutar før dagen. istællet slappar dom och låter oss som ær klara lida då ingen får gå hem før vi ær klara. det mærks att jag går i skolan med 16-18åringar utan mål och værderingar i livet.

Ne nu ska jag sluta klaga och dra en sista rættstavning och printa ut mitt arbete.
Kommentarer
Postat av: ellen

SVAR: tack för att du delar med dig. Det var verkligen en intressant historia och ganska skrämmande. Att folk har så mycket åsikter när det bara skiljer 4 år mellan er. Men jag tror att folk som du sa har svårt för äldre tjejer med yngre killar. Men jag tycker ändå att 4 år är ingenting!

2011-05-13 @ 12:08:33
URL: http://ellencsordas.se
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; åäö måste ha med din dator att göra, för jag har kollat på flera datorer här. Kategorisidan har du helt rätt i, det ska jag ändra direkt. (: Bloglovinkoden är dock inte min, det är bara samma bild.

2011-05-15 @ 15:26:07
URL: http://sannasrum.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback