Det va då fasen!

STRESS! .... igen. har vart skit mycekt med skolan. men nu har vi bara 4 veckor kvar på första huvudförloppet sen ska vi tillbaka till våra lärplatser. Det ska bli skönt för jag börjar tröttna som fansen på att sitta på röven i skolan och skirva skoluppgifter hela tiden. Idag presenterade vi våra uppgifter om Fjäderfän och tillberednings metoder och så lagade vi alla 3 var sin kyckling rett som vi fick framlägga för alla. efter det fortsatte vi och fick redovida våran uppgift om fett och äggprodukter. Kan säga att det gick bara stårlande. men det ska det fasen göra också så mycket som jag läst om alla dessa monoomättade och polyomättade och mättade fettsyrer jag läst om. och salmonella och camphylobakter och allt vad det nu heter. HUVA MIG!

I morgon börjar vi med Fisk teori i klassrummet och på onsdag ska vi ut i köket igen och laga något med fisk.
HEJ och hå vad det har gått undan. skola skola skola. det är nästan allt man får läsa om i bloggen just nu så därför bjuder jag på en bild från tidigare.

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: tack så mycket!

2011-10-31 @ 21:31:21
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback