Ibland blir man förvånad

Idag har vart en slapp dag i skolan. alla andra har höstlov utom oss på huvudförloppet till Näringsassistent. vi får allt vara ensamma på hela stora skolan med en del lärare och skriva uppsatser. idag och i morgon skriver vi om mjölk och surmjölksprodukter. SPÄNNANDE!!! eller ja mindre spännande :P men måste göras.

Sen på onsdag och torsdag ska vi göra det samma fast med ost. yey! fredag ska vi ära brunch då en av mina klasskamrater fyllde 23 år idag så ska vi alla fira henne på fredag med pannkakor, hembakat bröd och varm choklad. lovar att vi sökert får stå i köket och slita med skiten själva. hur som så slutade vi tidigare idag då det bara var jag och charlotte från H1 idag så det gick fort då vi båda är väldigt målinriktade. fick fri från skolan renan innan lunch (normalt kl 13.20)

Och inte nog med det så blev jag väldirgt förvånad när det händer saker för oseriösa personer. personer som inte kan ta något i livet seriöst får åka bananskal genom livet. men det är väl något dom andra får finna ut av fram över :P

Nu ska jag dricka upp min underbara Cult Cola. det är danska versionen av Jolt. kofein koffein KOFFEIN!!

ps. bliden känns jävligt nördig då delar av mitt flota setup till datorn syns. xD fits me like a glove!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback