Pluggar för fulla muggar

Jag är lite inaktiv på bloggen igen, skolan börjar bli väldigt intensiv. Denna veckan började med kommunikation. så två dagar med det och så har man prövning på det i morgon när vi ska ut i köket och vara ledare för dom på grundförloppet. jag kommer få 3-4 st som jag ska sätta ia rbete i köket och hålla igång snacket med och förklara och lära dom allt jag kan ... som baloo ungefär.
och kl 11.00 PRICK så ska all maten vara färdig och stå fint uppdukat på bordet så ska vi ha en middag och stå upp inför alla och ge ett litet tal om speciellt utvalda ämnen. YEY. jag kissar på mig redan. hatar verkligen att snacka inför folk, jag är faktiskt jävligt blyg. det har jag alltid vart.

Får allt se hur det går i morgon.

Ikväll ska jag göra soppa, en Butternut squash, sötpotatis & morot's soppa nom nom nom!!!
Var nyss i superbrugsen runt hörnet och köpte allt jag behövde och fann denna boken!

 

Jag kunde bara inte motstå! ser verkligen intressant ut massa lekar och trix jag inte ens tänkt över. och skulle vara roligt och se om et är något man kan lära Dexter.

 

Men nu ska jag allt börja med min soppa om jag vill bli klar idag.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback