Like a flash

Som vanligt har jag inte direkt haft tid eller haft något att skriva om men nu tänkte jag ta tag i det lite.
Jag är nu tillbaka från sommarlov, tillbaka från 3 veckor lärlings jobb. nu är jag tillbaka i skolan på första 10 veckors pitstop med skolböckerna för mitt huvudförlopp del 1 av 3.

Jag började idag och fick en massa papper och skit, fick mitt schema fram till vintern.

Jag har redan läxor, vi på H1 börjar med Fødevarelære (kort och gott Födevarelära på svenska) och ska läsa massa stycken i boken denna veckan så jag började smått att förbereda mig.

 

Jag började också att läsa onsdags stycket som handlar om grönsaker. men det går långsamt för hunden bara vill komma ut hela tiden så får löpa fram ock tillbaka. Men nu börjar jag få ro, ska väl bara ut med han en sista gång ikväll nu om liten stund, sen får sambon ta han ut nör han kommer hem.

 

Så nu får jag väl gå ut med Dexter innan han gnäller ihjäl mig :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback