Sista spurten

Har vart lite upptagen med livet och skolan speciellt. har haft massor med läxor så har chillat i mina böcker.
Idag är det fredag, vi lagade en massa goda efterrätter med frukt i skolan idag. Det kan jag lova er var ruskigt gott att "provsmaka" på om man kan kalla min tallrik provsmaka :P

Efter skolan gick jag hem, fick sällskap av Paul i klassen som skulle gå till stationen till sin buss hem. mindre trist att gå hela vägen hem. Plus det är fredag, så väl hemma så fick jag rycket, jag har fått min första löning från lärplatsen och jag gick direkt till Frisör Lynge och klippte av mig allt mitt hår.... ja jag gjorde det.

 

Och nu sitter jag här och pillar i mitt korta hår och får flashbacks från när Ida klippte mig och jag såg ut som en kvinnlig beatles. plus att jag kom på väl hemma att jag har ju ett jävla födelsemärke i nacken som jag alltid gömt under mitt hår som nu bara flashas där back i nacken :P men men jag trivs, det kommer bli så jävla gott med kort hår i köket, slippa sätta allt upp i toffs jämt och bara tuta och köra.

 

Nu ska jag börja göra en av efterätterna jag gjorde i skolan idag, en äppelkaka med rostat ströbröd och viskgrädde. ja det låter skit knasigt men är skit gott.

Det ser ut så här

 

Nu blir det "baka"

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: emelieeriksson

fin blogg:)

2011-10-03 @ 14:18:38
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/
Postat av: emelieeriksson

allt bra? :)

2011-10-04 @ 20:49:01
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback