13 April - Like a rogue!

Idag har vart världens mest slappa dag på jobbet :P Vi började med frukost kl 08.00 sen hadde vi frukost nr 2 kl 09.00, kaffepaus kl 10.30 och lunch kl 12.00 och så är vi fördiga för dagen kl 13.00 haha :P

känns lite udda till skillnad på EUC där man har frukost kl 09.00 och lunch kl 12.15 och är eldiga kl 14.30


Efter jobbet idag fick jag ett ryck. ska hålla mitt hår i en och samma färg ett tag nu och jag var inne på frisörsalongen idag och hittade mig Revlon's 500 nutri color cream i färgen Purple Red. Tänkter att då mitt hår misslyckades och blev med rödlila än rött så ska jag hålla mig sån här nu :P bara fått höra hur fin jag är i den färgen iaf :) så why not :P

 

Nu ska jag snart göra mig själv lite mat och slänga mig i soffan med laptopen och se lite tv. känner jag behlver det :) vart en hård första vecka efter semestern, att komma upp om morgonen och vända dygnet tillbaka igen. semester är det onda och det goda i livet vissa gånger.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback