3 Juli - Ett nytt hem

Jag har vart jävligt inaktiv igen... suprise!
Jag har haft fullt upp med att inte dö av tristess på jobbet, nu har man äntligen lite semester. njuter av första veckan av 4.
På fredag bär det av mot Helsingborg igen, kommer bli sjukt jävla roligt.

Utöver det så har jag mest fått lön, vart och shoppat lite allt möjligt till hemmet.


En ny hylla med små korgar till badrummet.

 

Två set med fyrkantiga hyllor till tvrummet.



Två vägghyllor över databordet till böcker och annat.



Nytt pynt-ris i svart och rött till min spegelvas



Det var  vad jag hittils köt denna månaden.. och ursäkta kvaliten av bilderna, mobilkameran är inte topp kvalite. Snart får jag tillbaka mitt photoshop så kommer det en fotobomb med bilder som ligger på kameran och väntar.

Nu ska jag fortsätta med min tvätt i källaren :D
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback