28 Mars - jag måste sluta....

... äta kakor och choklad. magen blir inte mindre. så idag peppeda tompa mig att jag ska börja äta "nyttigare" så jag ska leva på kokade/ångkokade/ungsbakade grönsaker och en massa lax och kyckling. skippa colan dricka bubbelvatten. så idag kokade jag lite potatis (jag vet inte så bra men gott) och morätter i hönsbuljong och efter så blandade jag ner massa persolja salt och pepper :D kunde skippat saltet då min buljong va jävligt koncentrerad märkte jag efter men men fortfarande gott :P

 

Snart kommer svärmor Heidi hit och sambons lillasyster Henriette och ska planera sommar semestern lite. låta hundarna våra leka tror jag. Hoppas dom inte tar med kakor xD haha

 

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar sen är det påsksemester fram till den 10 april då jag börjar igen :) vårat kök håller stängt hela påsken :D RAWR var meningen jag skulle till skåneland och Helsingborg till påsken nu men det sket sig då Micke skulle flytta, jag är ingen flytthjälp! semester ska vara semester :D

 

På lördag åker jag och sambon till Aalborg också och ska hälsa på hans bror Heinrich i hasn nya "lägenhet" / kollektivboende. och åka till hans jobb på Fona och köpa oss en monster laptop :) RAWR!!!

 

Det blir en HP Dv7

DEN HÄR!

 

Kommer bli hur sex som helst ♥

Nå nå farväl för idag.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback