En dag i taget

Ännu en dag avklarad. Sitter och dagdrömmer lite som vanligt och ska snart ut med hunden.

 

Saknar min underbara fästman så sjukt mycket dagar som dessa. en lång arbetsdag, solen skiner och vill bara ha han runt mig. men då ska han jobba. Ibland är det tufft att nästan inte ses om veckorna pga våra helt skilda arbetstimmar.

 

Jag hoppas vi snart kan får råd till risdskola igen. det ligger en liten mysig en ca 3km härifrån, perfekt cykel avstånd. skulle vara sjukt roligt att ännu en gång komma igång med ridningen igen. Saknar att vara runt hästar. sist var i jul när jag var hos mamma och myste med min häst Erika (må hon nu vila i frid)

 

Jag bjuder på en bild jag tog på Erika (som äter gräs) och Rolf Rainman (som inte ville vara med på bild) som jag tog i sommras när jag var hemma hos mamma.

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback