Nörden säger godnatt

Jag har nu suttit och spelat en massa League og legends med mig själv. och nu är det snart dags att sova lite. ska upp kl 05.45 i morgon och iväg till jobbet. Jag fick köpt mig själv ett månadskort till bussen idag iaf. fyfan va skönt. nu slipper jag tänka på om jag har klipp nog på mitt 10turs-klipp-kort.

 

I morgon kommer jag stressa ihjäl mig på jobbet. chefen är på kurs i mrogon så jag får ta hennes station i käket och tillbaka till och göra sandwish. bara i morgon har vi 7000 beställningar på sandwish så jag ska stå och göra 79st. vi gör normalt 40-50 st om sagen men extra många i mrogon. sen ska jag göra alla förrätter.

 

Men men det blir spännande och se hur det går i morgon, jag ser fram emot den 26e mars nu då jag ska komma som vikarie-elev på CAB-köket, det är ett litet kök med en fast anställd och en 2-3 st elever. jag kommer vara där till sommar semestern. mysigt litet kök, kommer bli en omställning att gå från äver 500 gäster om dagen till kanske 50 :) avslappnat :)

 

men men nu fick jag ett sms av Camilla, så nu ska jag ta ett game med LoL till.

godnatt

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback