1 Maj - Helsingborg

Oj då IGEN sitter jag här och ursäktar mig. vad i helvete! :D
Jag har just bokat biljetterna till Helsingborg mellan Torsdag eftermiddag och söndag morgon :) ska fjäska för chefen i morgon om att få gå från jobbet kl 11.30 på torsdag så mitt tåg mot köpenhamn går kl 12.15 tiden.


Men fyfan vad det ska bli roligt. Ska till Michael och ska även möta Tessi och Göran vid båtterminalen i helsingborg vi ska ut och käka men detta har jag inte kunnat meddela lilla micke ännu :D men det får han ta :D Tessi är ju min barndomsvän ♥ klart som fan man ska tröffa henne också en snabbis när man endå är i hennes krokar :D


Just nu lagar jag mat. Blir samma som igår (jag vet fantasi, men nej det va bara gott) Stekt lax och potatismos med persilja och pngkokta grönsaker :D MUMS!


Men hur som så längtar jag som fasen till helgen det kommer bli hur roligt som heslt! TACK SONNI ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback