Jag hatar dig moder jord

AHHHH idag så gick jag ner till stan efter jobbet. kom till torget då det började verkligen ösa ner med regn och hagel. bestämde mig för att fortsätta mot stationen innan bussen gick för att köpa mig ett busskort. Det va ett bad move :P
 
bleg genomblöt. och ångrade mig väl nere på stationen, men mitt nya busskort fick jag iaf. satte mig inne och höll mig varm, helt plötsligt går nästan bussen och skulle just gå ut och gå å. då jag ser ett regn & hagel oväder 3-4 gånger värre än det första jag mötte. det va bara smila och gå ut. kan säga att både mina trosor och BH vart genomblöta. jag satt hela bussresan och droppade en massa vatten, mascaran va som mörka ringar runt ögonen, och jag luktade regnfuktigt tyg. usch!!
 
 
HEJ LUNGINFLAMATION!
 
 


 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback