Sista körtimmen & Hemlock Grove

Idag va jag ute med Lasse på min sista körtimme innan teoriprovet och halkbanan på onsdag.
Klarar jag teorin så får jag en tid inbokad till uppkörning! Jag är så sjukt nervös nu. Kan ju ske att jag har körkort i slutet av nästa veckan redan :D
 
Men jag gör fortfarande en massa små fel men jag fick massa beröm av Lasse idag så min orientering blivit bättre, och kan parkera och backa in i parkeringsbås och paralellparkera, så det går bara fint. jag har mest problem med att det går lite långsamt när jag ska svänga. jag växlar långt ner och sitter och har kramkalas med koppling och broms istället för att ge lite gas och bli färdig med att sänga. Vet inte hur jag ska kunna ändra detta till uppkörningen men det ska nog gå. så länge jag inte kör helt tokigt eller glömmer högerregler och sånt så hoppas jag att klara det.
 
MEN nu nog om mitt körkort!
 
Just nu Lagar S mat till oss, och så blir det att se klart på avsnitt 7 av Hemlock Grove en Nexflix Original serie Så sjukt bra!! Allt är så mystiskt, Det nämns en massa namn på varelser men man får aldrig riktigt en förklaring på va ddom är. och sen är det lite mystik kring vem är vad. man vet att det är något med dom men exakt vad vet man inte. Bara att en är en varulv.
 Dessutom är Bill Skarsgård med :) Ännu en skargård i varulv relaterad serie. och han gör det bra!

Här är en trailer.
 
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback