Reser till Sverige i morgon

Idag har det vart en lång dag på jobbet, det va julavslutning, och vi lagade julbord till våra anställda, efter det rengjorde vi köket och gick över till Delta avdelningen dör vi skulle fortsötta med och tappa öl på flas till alla anställda, och hämta våran julklapp. I år va det en madlåda med diverse delikatesser, som olivolia med chilli, choklad och pistachcream, örtsalt, vitt och rött vin och en massa andra små saker. spännande, men förra året va det mer godis i lådan än i år, så lite besviken är jag allt hehe.
 
Om en stund ska jag gå och lägga mig för kvällen, för i morgon väntar det en lång resa mt sverige och min familj inför julen.
Det kommer blir hur spännande som helst, jag ser fram emot det något enormt! Har inte vart hemma i svenskland på så länge nu, far min och mina syskon var här i sommras och njöt av det tropiska danska sommriga väder.
 
Kommer vara hårt att lämna djuren hemma, men sonnis familj ska passa djur och hus medans vi är borta. vi ska istället hem till et hav med golden retrivers hos min mamma. hela 5 stycken stora bjössar. vi ska ut i julrushen i skövde och köpa julmat och sista julklappar.
 
åh älskade skövde, vad jag har saknat dig! (också er Tibro och Tidan)
 
Denna gång har jag också mitt körkort, så kommer känna mig lite mer fri, även om Sonni alltid kört när vi vill någonstans. Jag bjuder på en bild från sist vi var i sverige, och avslutar med ett godnatt ocg sov så gott.
 
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback