Alla hjärtans dag

Idag har vart en stressig dag på jobbet. Vi gjorde lasagne från grunden och skulle ha iaf 100 portioner. det gick som på räls med det är fortfarande stressig och tungt.
Fick en massa dekoration av arbetskollegan som rensade hemmet lite. fick med 2 snygga kuddar, 2 st små porslinsugglor i lila, 4 små mini canvas som hon själv målat som är skit snygga. med svart och silver ram, en ljuslykta i silver, ett svart glasfat till blockljus och 2 st krukor i svart och silver :)
 
ska nog ta bilder på allt i helgen.

Väl hemma med allt krimskrams som nästan fick min arm att hoppa ur led så tungt av det, så hittar jag en stor bucket blommor och en ask choklad som S köpt till mig :) Värmde lite faktiskt att inte få ett skit på valentines, inte ens en tanke.
 
 
Nu ska jag få i mig lite kvällsmat, mata hundarna och rasta dom innan jag ska lägga mig i soffan och dö för kvällen. I morgon är det fredag. det säger mina fötter ja tack till. dom har ont efter en hård vecka.
Godnatten :)
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback