Hemma sjuk

Det blev inte myvket bättre på 6 timmar. mådde som någon som vart överkörd av ett tåg i morses, extrem migrän och ont i ryggen och kallsvettades som fan. mysigt värre.
Blev hemma iaf, legat på soffan och tittat på prison break, nu ska jag snart slänga lite fisk på stekpannan och koka lite grönsaker till middag.
 
ska poppa mig full med piller och hoppas jag mår bättre i morgon. måste kämpa kan vara sjuk till helgen istället!.
 
Ingen crosstrainer idag heller, den har kommit så långt som till Bilka's lager idag och hoppas vi får den i morgon iaf.
Så ingen träning idag heller.
 
Annars då? hur mår jag? jo det äör väl same old same old, deppig och jävlig. inget blir ju bättre i mitt huvud hur mycket man än försöker. inget jag ska snacka för mycvket om men funderar på att gå till läkaren med min depression och se vad dom säger, för nu har jag gått och drats med den i över ett år och uppenbart blir det inte bättre. Dessutom börjar mina migrän anfall komma tillbaka då jag sliter ut mig totalt på jobbet. jag är inte gjort för att vakna kl 05.30 för att börja komma till jobbet och sen komma hem sömnlös och inte kunna somna förens kl 00.00. kommer hem från jobbet och är helt i migrän koma på soffan och gråter nästan av smärta och illamående. ibland klarar jag inget ljus och ligger i helt mörkt och tyst rum utan tv eller lampor inget. jävla waste med värdefulla dagar i livet.
 
ne dags att sluga gnälla och lägga mig i soffan och grubbla över livet.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback