Jag vill ha onsdag!

Usch vad jag är trött och frusen. Måndagen är avklarad, dagen gick ofattbart snabbt, men nu kommer 3 stressiga dagar med gäster på jobbet igen, 1 extra person är inkallad till att hjälpa.
Men men är väl bara att ta det som det kommer. Det är ju snart onsdag.
 
Vad händer på onsdag? Jo våran nya crosstrainer kommer och jag kan äntligen komma igång och få lite kondis igen efter allt för lång tid i dvala.
Med allt regn och snöslask och storm hit och dit så är ju inte promenader det som lockar mest.
 
Vad för crosstrainer har vi köpt? Jo vi slog till på en Kettler Axos Cross P, Vi provade eden i butik och den va klart den mest behagliga att använda. nu får jag hoppas det monstret får plats i tvrummet så man slipper stå och svettas i källaren.
 
 
 
Nu ska jag börja hitta kläderna för i morgon och lägga allt klart i källaren till i morgonbitti.
05.35 varje morgon, inte undra på jag är i koma när jag kommer hem. hehe :P
 
Godnatt och sov gott :)
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback