Mitt hår genom tiderna

Nu ska jag visa re en liten bildsamling av hur jag sett ut med åren :)
Jag visar er det för jag ännu igen är i tankar om en drastisk förändring :)
 
bilderna är i ingen ordning utan mest lite huller om buller.
 

 
Som ni ser så har jag haft alla möjliga hår, stilar och piercingar :P Något jag saknar enormt är min piercing i underläppen. Går än i dag nästan 3 år efter jag tog ur den och biter mig i läppen som jag brukar. Kanske kommer den tillbaka en dag. synd bara att man har ett yrke som har noll tolerans till piercingar pgs hygien.
 
Saknar mina dreads! Mitt garn hår, mitt knallröda hår! mina röda läppar. tänk att det va en tid i livet då jag kunde klara av att bära knallrött läppstift också.
 
Mina planer är att försöka bli blond igen. så nära min naturliga hårfärg som möjligt eller bara blond blond!
saknar det något så enormt.
 
Men men nu ska jag inte babbla vidare om det utan ska ut med hundarna, hitta kläder till i morgon, ladda mobilen, och sova!
Jobbet kallar i morgon också.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback