Sliten

Veckan börjar dra sig mot sitt slut och jag känner i hela kroppen att allt värker och gör ont.
I morgon är jag ledig redan kl 14.30, och jag slipper att gå ner till stan från jobbet får jag tror att S kommer och hämtar mig för att åka och köpa hundmat.
Idag har jag myst här hemma med hundarna och tittar på tv och lekt med en sida på nätet som man kan lägga simpla filder på bilder.
 
 
I går fick jag åka hem tidigare från jobbet då S ringde mig om att Dexter vart hos vetrinören och fått sy 3 stygn i tassen och hand trampdyna. Visade sig att nu när snön försvinner igen så kommer förra hyresvärdens skit upp i trädgården igen. denna gång tror vi att det är glasskärvor. så Dexter är iaf sjukling och har rött bandage runt tassen.
 
Hundarna får nu gå ut kontrollerat i koppel när det ska lättas på tyrcket. inget let och spring fritt i trädgården.
 
nyss hemkommen från vetrinören förtfarande i narkos. Lilla tjejen håller kopp på han <3
 

Nu ska jag hoppa i sängen, som sagt fortfarande en hel dag kvar att slita!
Godnatten!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback