WWGtv

Nu tänkte jag att jag skulle tipsa er om min bästa bästa underbara vän Jeremy's twitch kanal


Watch live video from wwgtv on www.twitch.tv
Han är en av mina äldsta vänner här i denna värld, och är en lite av en goofy person som valde att starta en kanal på youtube och göra videos av alla dess slag. WWG står för WorldsWorstGamer. Han har nu en twitch kanal som han sänder livestream från. Han spelar alla spel som faller han in. Just nu är det TERA som gäller och ikväll ska vi försöka få mig igång med det efter jag la ner det spel efter trial.
Jag kan verkligen rekomendera att kolla på hans livestreams då han alltid har något att säga och är väldigt social med sina tittare och fans. Det ä'r fortfarande en liten kanal, och när jag får en bättre dator kommer även jag att streama från WWGtv från spel som LoL, WoW, TERA och allt annat som faller mig in.
Så joina WWG crew och häng med oss på en trevlig stund :)
Ska bli roligt att så spela lite igen efter haft en liten död period ett bra tag.s
 
 
Kommentarer
Postat av: WWG

My Channel is not as pretty as Anna, but, its pretty pretty

XD

Svar: aww ty Jer!
Anna Blomqvist

2013-02-15 @ 21:06:18
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback